.

תינוק טבור מדבקה, דבק קלטת בטן מגן, תינוקות לנשימה חבל טבור מדבקה, שחייה חבל טבור תיקון דבק קלטת בטן

תינוק טבור מדבקה, דבק קלטת בטן מגן, תינוקות לנשימה חבל טבור מדבקה, שחייה חבל טבור תיקון דבק קלטת בטן

ILS 8.19

זמינות
המוצר זמין

[דבק קלטת בטן מגן] : אלה תיקוני יכול למעשה למנוע מים או אחרים מלהיכנס תינוקת בטן כפתור במהלך שחייה, רחצה. [נוח ובטוח] : תינוק טבור מדבקת הוא נוח, עור ידידותי, וקל קריעה, מבלי לפגוע תינוק של מכרז עור, ביצוע תינוק נוח. [חזק הידבקות] : זה יכול להתנגד מים לחץ של 1000 מ מ, עם הידבקות ללא שינוי, לא לדאוג ליפול והסטה. [קרום שקוף לנשימה] : עשוי ממברנה שקופה אלסטית גבוהה בעלת יכולת נשימה מצוינת. [קל לשימוש] : לקלף את דבק מהצד, ולתקוע אותו לטבור, ואז לקלף שכבה של שקוף פלסטיק נייר. תכונה : 1. נוח, ידידותי לעור, וקל קריעה, מבלי לפגוע תינוק של מכרז עור. 2. נוח, בטוח. ביעילות להגן על התינוק שלך של בריאות. 3. עשוי מממברנה שקופה אלסטית גבוהה בעלת יכולת נשימה מצוינת. 4. זה יכול לעמוד בפני לחץ המים של 1000 מ מ, עם הידבקות ללא שינוי, לא לדאוג ליפול, הסטה. 5. כל חתיכה משתמשת באריזה אטומה עצמאית. מפרט : מצב : חדש לגמרי סוג פריט : תינוק טבור מדבקה כמות : 20 יחידות / 2 שקיות חיי מדף : 3 שנים חומרים : קלטת, סופג נייר, שחרור נייר, דיאליזה נייר יישומים : תינוק של אמבטיה ושחייה שימוש : שימוש חיצוני לקלף את דבק קלטת מהצד, ולתקוע אותו לטבור, ואז לקלף שכבה של שקוף פלסטיק נייר. רשימת חבילה : 20 מדבקות טבור לתינוק הערה : 1.בבקשה להסיר את טבור להדביק בהקדם האפשרי לאחר שחייה, לא להחיל במשך זמן רב. 2.מוצר זה הוא מוצר חד פעמי, נא לא לעשות שימוש חוזר זה ולא להשתמש פגום אחד. 3.אם יש לך אלרגיות או אי נוחות, בבקשה להפסיק את השימוש או להתייעץ עם רופא. 4.אנא הערה כי את סוג חדש וישנים סוג של מוצר זה יישלח באופן אקראי, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.

מפרטים מוצהרים

Condition:
Brand New
Item Type:
Baby Navel Sticker
Quantity:
20pcs / 2Bags
Shelf Life:
3years
Materials:
Tape, Absorbent Paper, Release Paper, Dialysis Paper
Applications:
Baby's Bath and Swimming
Usage:
External Use
Peel off the adhesive tape from the side, and stick it to the navel, then peel off a layer of transparent plastic paper.:
Package List:
20 x Baby Navel Stickers:
Note:
1.Please remove the umbilical paste as soon as possible after swimming, do not apply for a long time.:
2.This product is a disposable product, please do not reuse it and do not use the damaged one.:
3.If you have allergies or discomfort, please stop using or consult a doctor.:
4.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.: