.

כובע חימום, כובע ספא שיער כובע טיפוח שיער חשמלי עם 3 מצבי בקרת טמפרטורה לטיפול בחום ספא שיער לבית

כובע חימום, כובע ספא שיער כובע טיפוח שיער חשמלי עם 3 מצבי בקרת טמפרטורה לטיפול בחום ספא שיער לבית

ILS 2.00

זמינות
המוצר זמין

אנא הפסק להשתמש במוצר כאשר אתה מוצא נזק כדי למנוע דליפת חשמל. זהו מכסה חימום לבקרת טמפרטורה אלקטרונית מעכבה להבה. אנא שימו לב כי צבע הרוכסן של מוצר זה יישלח באקראי, אנא וודא שלא אכפת לך לפני שתזמין. כאשר הטמפרטורה מגיעה ל 65 מעלות, התרמוסטט מתנתק אוטומטית מאספקת החשמל כדי להימנע מהסכנות הנסתרות של טמפרטורות גבוהות. 3 רמות בקרת טמפרטורה : הכובע המחומם שלנו עם טמפרטורות מתכווננות של 45 מעלות ו 65 מעלות. לא ניתן לשפשף או למשוך את המוצר, ולא ניתן לכופף אותו או לעוות אותו. כאשר הטמפרטורה מגיעה ל 65 מעלות, היא נכבית אוטומטית. 25 x 17 ס"מ/9.המומחה הבלעדי שלך בבית שיער- לאחר שטיפת שיערך, השתמש בכובע התרמי שלנו והחל את המזגן כדי לקדם באופן מלא את ספיגת החומרים המזינים ממסיכת השיער, ולהשאיר את שיערך רך ומבריק. גודל מושלם עבור הסטיילר הביתי : כובע החימום שלנו רחב ועמוק כך שתוכלו לכסות בקלות את האחורי, הקדמי וקצוות הראש. אומנות טובה, ללבוש עמידה ועמידה לשימוש. כאשר הטמפרטורה מגיעה ל 65 מעלות, היא נכבית אוטומטית.

מפרטים מוצהרים

Condition:
100% new
Material:
PVC
Color:
as shown in the picture Heating levels
Plug type:
EU plug, US plug, UK plug (optional)
Voltage:
110/220v
Size:
approx. 25 x 17 cm/9.8 x 6.7 inches
Package includes:
1 x Hair steamer cap :
Note:
Unplug the power supply after use to avoid prolonged heating. The product cannot be rubbed or pulled, and it cannot be bent or twisted. Please stop using the product when you find damage to avoid electricity leakage.:
Please note that the zipper color of this product will be sent at random, please make sure you do not mind before ordering. :